Saturday 17 November 2012

Kasih antara kita

Kasih mu umpama hembusan bayu yang meratapi mulus nya pipi ku...
terasa seperti diri berada selalu di samping mu...
saat diri mu berjauhan dengan ku, ku terasa sungguh sepi dan sunyi...
terasa amat jauh diri mu dengan diriku...
saat diri mu tidak menghubungi ku, diri ku terasa seperti dirimu sudah meninggalkan diriku buat selamanya..
mengapakah aku harus merasai begitu...
mengapakah harus hadir perasaan sedimikian rupa...

aku hanya memerlukan sebuah jawapan yang memberikan aku berjuta harapan..

aku hanya ingin kan dirimu...
aku hanya ingin kan kasih sayang mu....
aku hanya ingin kan perhatian darimu...
aku hanya ingin rasa di cintai mu...
aku hanya ingin kan belaian manja mu..
aku hanya ingin kan gurau senda mu...
dapat kah aku merasai semua nya??

wahai hati...

sabarlah menempuhi segala nya...
sabarlah dalam mengharungi segala nya...
kasih sayang tidak mungkin dapat di paksa...
tetapi..
ianya dapat di pupuk melalui perhatian... 

jadi.. 

jangan lah di lukai perasaan nya..
jangan lah di lukai hati nya...
hargailah dirinya selama dia masih ada.. 

No comments:

Post a Comment